TRANSZFERÁR WORKSHOP

Alapozó és Haladó

2 napos Élő + Online Videó Workshop 

Lakatos Zsuzsa transzferár- és adószakértő vezetésével

Segítség Önnek, hogy magabiztosan eligazodjon a kapcsolt vállalkozásokat érintő jogszabályi környezetben, és képes legyen minél hatékonyabban, és a NAV elvárásainak megfelelően teljesíteni a transzferárazással kapcsolatos feladatokat!

Mérlegképes kreditpont: 6 kredit
Adótanácsadói, adószakértői és okleveles adószakértői kreditpont: 7 kredit

Képzés szervezője: Szakmai Konferenciaszervező Kft.

Itt talál egy rövid kedvcsináló videót a workshophoz.
Ha van néhány perce, nézze végig:

Érdekel a workshop

Kik lehetnek egymással kapcsolt vállalkozási viszonyban?

Milyen veszélyekkel járhat, ha a kapcsolt vállalkozásokat nem a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezelik?

Hogyan lehet elkerülni a több millió forintos bírságokat, és csökkenteni a transzferár kockázatokat?

Milyen módszerekkel lehet alátámasztani a transzferárakat?

Hogyan érdemes felépíteni a transzferár nyilvántartásokat és a transzferár szabályzatot?

Valóban gyakorlatias képzésen vehet részt, ahol közösen fogunk dolgozni

A 2 napos workshopon nemcsak a jogszabályi hátteret ismerheti meg, hanem elsősorban gyakorlati példákon, feladatokon és esettanulmányokon keresztül ismerheti meg, hogyan kell feltérképezni a kapcsolt vállalkozásokat, hogyan kell kezelni a kapcsolt vállalati tranzakciókat, és milyen lépéseket javasolt megtennie, hogy felkészülhessen a kapcsolt vállalatokat érintő adóellenőrzésekre.

Ennek érdekében egy közel 30 gyakorlati feladatot tartalmazó munkafüzetet is kap. A adott elméleti rész megismerése után közösen átvesszük az elmélethez kapcsolódó gyakorlati életből vett feladatokat és példákat, eseteket.

A workshop során bármikor felteheti kérdéseit, hiszen sokkal könnyebb úgy tovább haladnia a tematikával és az elhangzottak feldolgozásával, ha azonnal tisztázzuk a felmerülő kérdéseket.

Emellett a nap végén még egy 30 perces konzultációs részt is biztosítok, ahol lehetőség lesz arra, hogy feltegye az egyéni kérdéseit is, amiket akár előre is összegyűjthet és elhozhatja azokat a workshop-ra.

Ön olyan kollégákkal, könyvelőkkel fog találkozni, akiknek szintén feladata a transzferár nyilvántartások készítése, tehát arra is adott a lehetőség a szünetekben, hogy beszélgessenek, eszmét cseréljenek egymással és építse a kapcsolatait.

Alapozó nap a biztos tudásért, Haladó nap a részletek kimunkálása érdekében

A 2 napos workshop felkészíti Önt a transzferár nyilvántartások vezetésére a jogszabály által megkövetelt módon, úgy, hogy azok a NAV elvárásainak is megfeleljenek, és egy vizsgálat során is megállják a helyüket.

A 2 napos program tematikája egymásra épül, az első napon az Alapozó Workshop keretében a kapcsolt vállalkozásokat érintő kötelezettségek a központi téma, a második napon a Haladó Workshop a transzferár nyilvántartások elkészítése köré csoportosítja a témákat.

A workshop-ot követően a mindennapi munkájában is segítséget nyújtok

A workshop után számos ellenőrző listával, útmutatóval, mintával és más segédanyagokkal lesz gazdagabb, amelyek a mindennapi munkájában hasznos segítséget jelenthetnek.

Ha pedig valamiben elakad, akkor írhat nekem e-mailt és kérhet tőlem segítséget. Workshop résztvevőként még 3 hónapig díjmentesen teheti fel aktuális kérdését havi két alkalommal, a lehető leggyorsabban igyekszem Önt átlendíteni a nehézségeken.

Nézzen bele egy korábbi workshopba!

A következő workshop-ok időpontjai

1. nap – Alapozó workshop: 2017. szeptember 11. (szerda) 09:30-tól 15:30-ig

2. nap – Haladó workshop: 2017. szeptember 12. (kedd) 09:30-tól 15:00-ig

Videó verzió: fizetés után AZONNAL

A workshop pontos helyszíne

Alma Mater Rendezvényterem, 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.

A 2 napos Transzferár workshop tematikája

TRANSZFERÁR ALAPOZÓ WORKSHOP TRANSZFERÁR HALADÓ WORKSHOP
– Bevezetés a transzferárazásba
– Kapcsolt vállalkozások hármas kötelezettsége
– Jogszabályi háttér bemutatása
– Kapcsolt vállalkozás fogalmának bemutatása gyakorlati példákon keresztül
– Kapcsolt vállalkozási viszony megállapításának lépései
– Kapcsolt vállalkozások bejelentési kötelezettségeinek bemutatása
– Bejelentési kötelezettségek teljesítésének módja, pótlási lehetőségek, bírságolási gyakorlat
– Vállalati méret besorolás jelentősége
– Vállalati méret megállapítása lépésről lépésre, gyakorlati példák és feladatok
– Iparűzési adó kiszámítása kapcsolt vállalkozásoknál
– Reklámadó kiszámítása kapcsolt vállalkozásoknál
– Innovációs járulék-kötelezettség megállapítása 2010-től napjainkig
– Kapcsolt vállalkozások egymás közötti ügyleteinek felmérése, tipikus hibák és hiányosságok
– Szokásos piaci ár elvének bemutatása, jelentősége (társasági adó, általános forgalmi adó, iparűzési adó, stb.)
– Társasági adó törvény 18.§-ának értelmezése
– Társasági adóalap korrekció szükségessége, folyamata
– Transzferár alátámasztására alkalmazható módszerek, bizonyítási lehetőségek, gyakorlati példák
– Mit kérhet a NAV egy mikro- és kisvállalkozástól és mit kérhet egy közép- és nagyvállalkozástól?
– Transzferár nyilvántartás készítési kötelezettség megállapítása, mentességek a nyilvántartás készítése alól
– Transzferár szabályzat és transzferár nyilvántartás közötti különbség, minták, kötelező és javasolt tartalom
– Mulasztási bírság tételek bemutatása
– Kapcsolt vállalkozási viszony speciális esetei, példák, gyakorlatok
– Vállalati méret besorolás speciális esetei, példák, gyakorlatok
– Alap tanfolyamok résztvevők házi feladatainak megbeszélése, kérdések megválaszolása
– Transzferár rendelet (22/2009) bemutatása
– Transzferár nyilvántartási szabályok
– Nyilvántartás típusok, a megfelelő típus kiválasztása, példák és gyakorlati feladatok
– Ügyletek, tranzakciók összevonási lehetősége, kötelezettsége, példák és gyakorlati feladatok
– Transzferár alátámasztásának lehetőségei, módszertana, gyakorlati feladatok
– Transzferár bizonyítására alkalmazható források bemutatása példákon keresztül
– Adatbázisok alkalmazási lehetőségei, adatbázisok bemutatása
– Önálló transzferár nyilvántartás tartalmának bemutatása
– Esettanulmány: egy elkészült transzferár nyilvántartás közös feldolgozása
– Társasági adóalap korrekció bemutatása példákon keresztül, kötelezettségek és következmények
– Anyavállalati transzferár nyilvántartás alkalmazhatósága, buktatói
– Ellenőrzött külföldi társaságok nyilvántartási kötelezettsége
– Mulasztási bírság tételek kiszámítása példákkal, NAV transzferár ellenőrzési gyakorlatának bemutatása
– Tipikus hibák a transzferár nyilvántartásokban
– Transzferár nyilvántartás felülvizsgálata, aktualizálása, évközi teendők
– Adóhatósági ármegállapítása (APA) rendszere
– Könyvelő felelőssége, könyvelőirodák speciális feladatai
– Felkészülés NAV ellenőrzésre

Aki a workshop-ot tartja

Okleveles közgazdászként és mérlegképes könyvelőként, majd adótanácsadóként és adószakértőként szerzett több mint tíz éves tapasztalatot és gyakorlatot a nemzetközi és hazai kapcsolt vállalkozások adózási kérdéseinek megoldásában, transzferár nyilvántartások készítésében és ellenőrzésében. 2012 óta a Transzferár Blog szerzője, 2014 óta ír cikkeket az Adó Online szakmai portálra. 2016 tavaszától tart Transzferár workshop-okat és készít transzferárazáshoz kapcsolódó oktatási anyagokat.

Lakatos Zsuzsa
Transzferár- és adószakértő, a Tax Revolutions Kft. ügyvezetője
www.taxrevolutions.hu

Jöjjön el élőben, vagy nézze meg a videó verziót!

Ha nem gond, hogy eljöjjön, akkor…

Élő workshop

…de ha külföldön vagy az ország másik végében él, ha gondot okoz az utazás, vagy bármilyen okból kifolyólag helyhez van kötve, vagy csak biztos akar lenni benne, hogy nem szalaszt el egyetlen értékes gondolatot sem, akkor:

Workshop Online Videó!

Nézze a workshop-ot a saját íróasztalától vagy karosszékéből! A videó mellé megkapja a prezentációt, a munkafüzetet és a további segédanyagokat is.

A videó felvétel előnyei:

  • Nyugodtabban, relaxáltabban tud részt venni a programon, mert már a workshop előtt fel tud készülni az anyagból, így ott biztosan nem fog lemaradni.
  • Konkrét kérdésekkel tud érkezni, így sokkal hatékonyabb a tanulás és gyakorlás.
  • Ha mégsem tudna részt venni a workshop-on, akkor sem marad le semmiről.
  • A későbbiekben is akárhányszor újra meg tudja nézni a felvételt, és alaposan be tudja gyakorolni a tanultakat, így sokkal könnyebben oldhatja meg a feladatait.

Az online videó megtekintéséhez szükséges:
Relatív gyors internet kapcsolat.
Megrendelés és befizetést követő online regisztráció. 

A felvételeket és további anyagokat egy zárt online felületen keresztül éri el.

A megrendelés és fizetés után e-mailben fogjuk küldeni a zárt online felülethez a linket, valamint a felhasználónevet és jelszót.

Ön és munkatársai ezt követően bármikor beléphetnek a felületre, megnézhetik a videókat, és elolvashatják az anyagokat, illetve mindent le is lehet tölteni a számítógépükre.

A workshop-on résztvevők visszajelzése, amire büszke vagyok! Az Ön ajánlása mikor kerül ide?

Hadd álljon itt pár ajánlás azoktól, akik már részt vettek a tréningen:

„Remek volt a workshop! Kiváló előadás sok-sok gyakorlati példával, remek és nagyon alapos háttéranyagokkal. Hiánypótló az oktatási palettán!”

V. Krisztina, Budapest

„Szerettem volna tisztán látni a lehetőségeimet, a törvényváltozásokat nehéz nyomon követni és érteni. Zsuzsa maximális figyelemmel hallgatott végig, és felhívta a figyelmem a különböző alternatívák előnyeire és hátrányaira.”

I. Zsuzsa, Budapest

„Gyakorlatias, megvan a kellő tudása, jó előadó. Témára koncentráló, gyakorlatias szemléletű infókat kaptunk.”

Z. Tamás, Hódmezővásárhely

Mennyibe kerül a workshop és az online videó?

2 napos TRANSZFERÁR WORKSHOP
személyes részvétel

Mérlegképes kreditpont: 6 kredit

Adótanácsadói, adószakértői és okleveles adószakértő kreditpont: 7 kredit

3 hónapon keresztül havi 2 kérdés

Prezentáció

Munkafüzet

Segédanyagok

Kávé, frissítő, reggeli

Szendvicsebéd

59.900,- Ft + ÁFA/fő

kupon nélkül

49.900,- Ft + ÁFA/fő

kuponnal

2 napos TRANSZFERÁR WORKSHOP
online videó

8*1 óra videó felvétel

Prezentáció

Munkafüzet

Segédanyagok

29.900,- Ft + ÁFA/fő

kupon nélkül

19.900,- Ft + ÁFA/fő

kuponnal

A TRANSZFERÁR WORKSHOP RÉSZVÉTELT ÉS VIDEÓFELVÉTELEKET ITT TUDJA MEGRENDELNI


Hogyan férhet hozzá az anyagokhoz?

1) Töltse ki az űrlapot.

2) Jelölje meg a fizetési módot: bankkártyával vagy átutalással tud fizetni.

Bankkártyával történő fizetés esetén azonnal aktíválódik megrendelése és e-mailben küldjük az elektronikus számlát.

Átutalás esetén díjbekérőt küldünk, melynek kiegyenlítését követően küldjük az elektronikus számlát.

4) Ha kitöltött minden szükséges mezőt, nyomja meg a Megrendelés elküldése gombot.

Mi fog történni megrendelés után?

A megrendelést követően fog kapni egy levelet a megadott e-mail címére. Ezt a levelet figyelmesen olvassa végig, mert minden szükséges információt tartalmazni fog a megrendeléssel és utalásos fizetés esetén a fizetéssel kapcsolatban.

Ha bankkártyás fizetést választ, akkor kifizetést után rögtön megkapja a számlát és ezzel jogosult lesz a rendezvényen való részvételre.

Utalás esetén a levélben található bankszámlaszámra utalja át a Kapcsolt vállalkozás ellenőr csomag árát. Ha megérkezett az utalás, akkor máris elküldjük számlát.

Hogyan tudok fizetni?

A fizetés átutalás, illetve bankkártyás fizetés formájában történhet. Szerintünk ez a két legkényelmesebb módja a fizetésnek.

Banki átutalásnál át kell utalnia a végösszeget a következő bankszámlára: 11705998-21296446-00000000 (OTP bank). Kedvezményezett neve: Tax Revolutions Kft.

A bankkártyás fizetés a Barion biztonságos oldalán fog történni az űrlap kitöltését követően. Ez egy magyar tulajdonú cég és a legbiztonságosabb követelményeknek megfelel.

A bankkártyás fizetés azért jó, mert a rendelést követően néhány percen belül már meg is fog érkezni a teljes oktatóanyag a rendeléskor megadott email címére.

Mindkét fizetési mód esetében fizetést követően elektronikus számlát küldünk a megrendeléskor megadott email címére.

Garancia

100%-os PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA – vásárlástól számított 30 napon belül!
Elégedettségi garanciát vállalok, így nem kockáztat semmit, ha nem azt kapta, amit elvárt, a megrendelés díját 100%-osan visszatérítjük a vásárlástól számított 30 napon belül.

Apróbetűs rész

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A megrendeléstől való elállás szabályai a “távollevők között kötött szerződésekről” szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartoznak. A megrendelés elküldésével elfogadod a megrendelési és szerződési feltételeket.

N

100% elégedettségi garancia

transzferaroktatas.hu | Kapcsolat | ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozat
Minden jog fenntartva - transzferaroktatas.hu - 2017 | Készítette: salesfunnel.hu
Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013